23 September, 2010

Entry pertama saya

Welcome ALL...
first of all.. aku nak wish SELAMAT DATANG ke blog aku nih.. dan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
Finally berjaya gak aku publish first entry ni..Sure korang tertanya-tanya.. apehal lak minah ni tetibe nak berblog nih.. Kenape ek  tibe² nak berblogging  ni???

Jeng jeng jeng.. ini tiada kaitan antara hidup dan mati sesape ek...Actually aku daa lame jadi silent reader nih..well my friends yg ada blog tu, jgn x tau ek I’m one of your visitor malas nak expose je kat blog korang dlu.. Pemalu tahap dewa laa katakan.. :-p So bile rajin benor visit blog orang ni...tetibe aku rase pon teringin gak la berblogging ni..nak ngisi hobi masa lapang..tapi hubby daa pesan, klo da start berblogging jgn asyik dok dpn lappy je…hihkhihkhik.. masak² jugak..anak kne jage jgk..

Alkisahnye.. start bace blog org since 2008.. of cos laa time tu aku sebok cari inspirasi tuk wedding day aku.. time tu addicted ngn blog klo title nye pasal wedding nih.. but now blog yg aku rajin singgah ni yg related ngn parenting la of course..( I kan motherlicious).. writers  blog (I’m also novelhollic) suke bce review & e-novel..online business( of coz laa sy ni shopaholic) berjinak ngn online shopping ni mase aku berpantang dlu.. dah tu x leh kuar umah nk shopping.. online pon ok pe..ngeh ngeh.. Actually byk je blog aku visit nih…click ikut dan je klo time boring tuh.. bile daa slalu sangat jengah blog org nih.. terdetik laa plak perasaan nak ada blog sendiri.. My own blog.. Senang sikit nak merepek dalam nih kan.. kan... oleh kerana ini entry pertama.. setakat ini sahaja dlu kot tukang merapek nk bg welcoming speech..
hope korang x boring & x lupe singgah sini ek InsyaALLAH akan ku update lagi time by time...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...