01 February, 2011

like mommy like son...

Hari ini adalah Hari Wilayah kepada sume Malaysian yg koje di KL..
Selamat bercuti semua..
This week KL sgt cool...I loike!!! coz ramai sang perantau pulang ke kampung halaman...dan jalan x jammed..[smile]
hanya perlu apply 2 hari annual leave ..dpt 9 hari.. haha sape x nak kan...
tp bukan aku diantaranya..I was born in KL..my parents oso in KL..
klo nak balik kg incik hubby pon die bkn cuti :p
so koje je mcm bese...lagi pun tgh bulan ni nk pi holiday, so baik la ku manfaatkan cuti time tuh... yeeahahaha

oh yes..before terlupe..welcome to the blues mr Fernando...
pagi2 je dh dpt good news dr chelsea FC fan page..
aku semakin eksaited sbb weekend nih Chelsea jmpe Liverpool kat Stamford Bridge....
yer sy tidak sabar menantikan game itu..incik hubby..you'll always walk alone.. :p 

ok selingan je tu..now meh cite aktiviti aku hari ini..
hari ni aku, adikku & Anas pegi 'tingkap-tingkap' ke one utama..ngeee...  
tingkap-tingkap je bang.. x shopping pon...[dialog pd sang suami]
berpegang pada tujuan asal..
Hanya mau mencari sepasang kasut buat si kecil yg bru pandai berjalan...
tu pon x stable ek..still mcm org mabuk terkengkang-kengkang..heheh 
time aku n Zuel sebok dlm Pumpkin Patch cari kasut yg sesuai buat si kecil..

Anas pon nak sebok nak tingkap-tingkap' jgk..Anas oh Anas...

sila lihat ini...

pilih..pilih...

sdg mencari size yg sesuai

Anas nak nih mama.. [mama muke blur]

pix ini ku capture secara spontan...segala aksi tidak dirancang ok..
sungguh ko anas, mommy's boy kan..hehehe
 memandangkan Anas sgt ligat td..we all decide pi makan dlu bru beli kasut die..
we all lunch kat Seoul Garden..sebabnye aku ngidam nak makan steamboat..[ohh mengidamku bkn kerana pembawakan budak ye] hehehhe
after lunch we all gi round sekali lagi...n finally aku dapat ini untuk anas...
 
kasut baru Anas...

p/s: my son ..mama dah beli kasut jgn malas-malas ye .. :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...