24 March, 2011

MacGvyer or Chef in the making???

Petang semalam x pasal² aku kne jadi 'MacGyver' ok..
Nak jadi kan cite smlm tgh syiok aku pulun wat keje..
tetiba paper jammed kat printer aku ..
memang potong betol laa...coz time tu dkt kul 5pm dah..
so lepas settle je print tu igt leh balik daa..
so x pasal² laa this makcik menjadi 'MacGyver' sat petang smlm...

aku amik masa 5 minit loo nak pk cane nak bukak printer nih..
walhal ade je instruction tapi otak aku ni lambat sgt nak pick up...hahah

step 1
step 2 : tu laa kertas yg sangkut tuh..
kertas yg nyusahkan aku...

moral of the day wahai Alia..x payah nak jimat kertas dok recycle..
sebab nnt ko gak susah bile die tersangkut!!dang!

selepas jee aku kuar kan kertas nih..
perut trus berdondang sayang...pnat dowh tolak tarik printer tu..dah le berat..
mau byk burn calori aku smlm..
tapi sebab perot dah lapor benor.. trus gak aku ke pantry cari pape yg patut..
*sile buat terlupa jap misi diet aku..*

so bile aku dah jadi chef lak petang smlm..
ini laah hasilnye...lalalallala
org panggil ni roti paun..ni bukan roti Gardenia taw!!
aku mmg suke brekkie roti bakar nih..sodap!!

nyummeh...
klo beli kat cafe office aku RM2 satu set gini..
sebab CEO selalu suro belanja berhemah..
aku pon beli roti ni satu buku..RM10 dpt 30keping...
**value for your money kan kan kan**

korang nak?? **sile buat sendiri la..**

p/s :: pada ketika saat ini saya masih berada dipejabat okay!!  (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...