09 April, 2011

Aimi & Acik wedding reception..

Acik & Aimi
first of all congratz to both of u guys!!! 
Jodoh kamu berdua sangat kuat.. hopefully ikatan yg sah ini kekal hingga ke akhir hayat...Amin..
mereka berdua ni kawan aku since kecik2 lagi ok!!! 
berchenta skit punye laa lama..akhirnya selamat ke jinjang pelamin..
sonok betol bile dpt kumpul ramai2 bile dah lame x jumpe..

me-sarah
ok ni makcik namenye Sarah..dah abis study..dah kje pon..
tapi bile tah nak kawin aku pon x tau..tggu je laa ek...
shanyza-syazwani-emmi
shanyza dah kawin.. si wani ni dah berpunye jgk..
emmie ni status unknown!! aku x tau.. x sempat nak korek rahsia...
juza-fadh-kak baiee-nad
 juza dah kawin anaknye sorang.
fadh and nad pon nak kawin gak diz year.. 
kak baiee still single n avaiable...
sian kak baiee.. tadi kene ragut!!*kak sabar byk2..semua ni dugaan...*
sanah-ouna-juza-me-sarah
Anak yg Sanah dukong anak si Juza-Harith...
Ouna - x sure pe statusnye..yg aku taw die tgh wat master lagi kot...

kualiti pix memang  sgt x cantek coz my photographer xde rini..
die busy keje~~huhuhuh sume pix aku snap pakai Bb je..
jadi laaa... =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...