24 April, 2011

Novel oh Novel..

Jumaat lepas Pesta Buku Antarabangsa dah start tuk tahun 2011...
dah jadi perkara wajib aku pi PWTC tetiap tahun..
Dengan berbekalkan time lunch yg panjang hari Jumaat..
Aku laju je gerak ke PWTC ritu..
untungnye pi first day nih x crowded langsung..
Bila x sesak senang  aku bergerak cari novel ape yg aku nak..*bijak-bijak*
mule2 tu sesat gak laaa dok cari dewan 
kat ner letaknya booth Karangkrf & Jemari Seni..
tapi bile daa jumpe.. memang aku btol2 rambang mate..
Lastly lepas timbang tara + bajet pon ciput.
So aku sambar 9 buah novel dlu kat PWTC tu ..=)
Lepas ni aku berpesta laa nak khatamkan kesemuannya..hehehe
5 buah dari Jemari Seni
Paling eksaited bile dapat novel Contengan Jalanan..Special from Hlovate..
Novel edisi berkembar siap dapat bookmark yg die tulis & sign sendiri lagi..*suke*
 Lepas tuh..Baju Melayu Hijau Serindit 
 *Suke jgk coz Syud ade hari tu n sign novel aku*
Novel ni x leh jual =p..akan ku simpan wat pekasam..

4 dari Alaf 21 + 1 Siti Rosmizah
Novel Alaf lak aku beli yg terbaru May jer.. 
tu pon aku beli karya penulis yg aku dah biasa..
Novel lain kne bce review kawan2 lain dlu..

Agak-agak yg mane aku nk start bce ek???!
so klo korang nak taw dlm byk2 nih..
aku pilih novel Baju Melayu Hijau Serindit sbg mangsa pertamaku..
will be update review abt this novel in next entry..
okay..bye bye bye...

1 comment:

  1. ade x buku perempuan yg paling aku cinta karya acik lana?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...