07 April, 2011

Saya boring!! Saya Boring~~

Mood nak update belog sudah kembali..:-)
lately ni aku ketandusan bicara utk menulis..
lantas ku biarkan saje laman ini sepi tanpa ceriter terkini!! huhuh*jiwang*
skg ni ade mood coz dah boring kat office ni..
system dah close..x leh nak wat kije..
hari ni sangat tidak productive ok!!
pagi aku amik half day coz pi berurusan di imigresen..
petang mengadap submission yg sgt laah aku x suke!!

Finally aku buat gak passport rini kat Pusat Bandar Damansara..
*kepoh btol org 1st time nak ke luar negara ni kan :P*
Ayuh marilah kta beri pujian pada IMIGRESEN MALAYSIA
service mereka sgt pantas! x sangke Imigresen skrang sgt efisyen..
*maybe coz Dilla Tan dah kje ctu kot! hehe*
aku smpai sne around 8.25am.. passport siap around 10.am..1.5 hours je
so sesape nak pi wat passport
kat mana² branch pon piagam nye sama..
siap 1 hour after payment..dgn syarat xde system error!
tp klo ade humans error harus kne complaint!

Lepas dah dpt passport tu terus aku ngular ker MidValley.
lunch asam pedas kat Oasis.. sampai petang terasa
**oH Sedapnye Ikan pari dan kacang bOtol!! :)**
hmm.. bile dah kenyang baru la aku kembali ke pangkal jalan..
dan sehingga kini aku masih lagi bertapa di
Kompleks Bangunan Kerajaan Jalan Duta... =)

p/s : First leg Chelsea kalah..2nd Leg belum tentu ar!! =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...