09 May, 2011

Nora Elena Slot Akasia TV3 terbaru

Slot Akasia baru di TV3 pukul 7pm
baru wajib tonton...
Drama Nora Elena..:)
kenapa mesti tgk??
pertama..nak highlight
Drama ni lakonan hero favorite aku Aaron Aziz..
bergandingan plak heroin Siti Saleha..
pemilihan pelakon yg aku rase sgt mantap..macam cocok gitu..

Aku mmg kecewa ngn pemilihan pelakon citer Lagenda Budak Setan..
*tetibe lak neh.. * selingan je..

kedua..knapa wajib tonton???
sebab drama ni adaptasi dari novel Kasih yang suci karya Meen Zulaikha..
Novel ni best.. x rugi bce ok!!


Novel ni aku dah bce tahun 2007..
tapi aku pinjam org nye kot..
sebab aku cari koleksi novel aku x jmpe laa novel nih..
ade sape2 yg nak letgo kat aku x???terdesak mencari novel ni ..huhuhu...

seingat aku .. jalan citer nye..
heroin nih Nora Elena penah kne rogol masa zaman skola..
bile tunang die dpt taw kisah silam die..
terus pertunangan mereka terputus..
Muncul laa Seth Tan ni sebagai penyelamat..
dan mereka pon berkahwin...
tapi rumahtangga mereka berantakan di tengah jalan..
sebab Nora Elena jumpe sesuatu milik Seth Tan..

Benda yg ditemui tu adalah bukti 
yg Seth Tan tu rupanya yg telah merogol Nora Elena dlu..
hmm.. x silap aku Seth Tan ni rogol Elena coz die suke Elena..
konon..mcm advance booking laa..hahaha...
pastu Elena taw terus die marah-marah dan mintak cerai..
kesudahannya.. haih..tggu laa episod akhir :)
happy ending story laaa...

First episod Nora Elena hari ni
Permulaan cerita yg sgt baik..
x sabar tunggu episod seterusnya...
Korang jangan lupa layan ek!!

Stay Tuned...

p/s :: sile click sini untuk review penuh novel KASIH YANG SUCI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...