27 September, 2010

Monday Blues yg Stress........

biasa laa kan pagi senin je aku daa bangun lambat, pastu jammed plak kat pencala link.. stress stress stress.. setiap kali hubby aku anto gi opis je mesti jammed gle.. x tau ar apsal..
Hari ini die cuti coz nak gi settlekan kes wallet hilang die tu.... nak gi JPN, JPJ, Bank n bla bla bla bla.. mulanye ingat nak cuti follow die tapi memikirkan event kat opis khamis nih terpaksa laa cancle hajat nak ponteng..aku nak kne wat slideshow tuk event tuh, so ingt hari ni nak start laa project tuk kutip gambar² yg ingin ditempekkan masuk slide presentation aku tuh… huhuh…
So sambil dok wat kje kat opis.. aku ni asyik laa dok call je hubby nak follow up laa nak tau ape cite**Sy kan wife yg Caring**hihihi…hubby aku nak pi wat ic,lesen baru semua tu hanye berbekalkan duit raya anaknye.. yg ada laa x seberapa dalam angpau tu.. duit anas yg byk² mama nye daa pinjam .. pinjam je .. nanti bayar…time tu x dan nak cucuk duit gaji..
Hahh  ni aku nak cite.. rupenya skg ni denda hilang ic daa naik ek.. seingat aku dlu aku ilang IC aku wat baru RM30, tapi tadi hubby ckp die gi denda skg RM110 tapi ada pas kawtim dapat laa RM30.. bukan denda nye.. tapi discount nye.. so kna la RM80.. tu lom wat lesen baru lagi, kna jugak RM50.. wat kad bank x tau laa bape.. haih.. daddy duit bonus abis kat cni je.. sib baik hadiah tuk birthday I u daa belikan..;-)
oleh itu korang semua, disini aku nak pesan jage laa harta benda peribadi korang tuh baik²..(pesan tuk diri sendiri jgk).. bygkan hilang wallet je leh rugi dlm RM130+ duit yg ade dalam tuh… Duit yg hilang semakin  hilang.. x ke kes naya tuh.. huhuhuh


Petang hubby amik aku kat opis tepat jam 6.00pm.. Plan asal malam nih aku ade futsal kul 9.00,so by the time nak tunggu aku pon ikut laa hubby pi sogo sat.. Die nak shopping baju pejabat ok..(laki aku ni daa bertahun x pakai formal attire nih) sure abis smart laa pasnih.. hehehehe... Si Anas pon x nak melepaskan peluang laa time tu, die pon sebok same tolong pilihkan baju.....


Anas tolong pilih tuk ayah ye...
yang ni OK x???
Time tu mood die ok, tapi x lame pastu die meragam plak.. x terlayan aku nak kena dukung je.. Ding dong ding dong.. daa dekat kul 8.. Solat pon x lagi.. Makan pon x lagi..Sudah nye aku kuar dari SOGO kul 9.. xde laa futsalnye…

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...