02 October, 2010

Jom kita terjah...

Lame nye x update sini..Aku busy tahap gaban laaa x ingat… Department aku kna organize event tuk cawangan.. so aku antara ahli jawatan kuasa pelaksana.Aku kena wat slide show & backdrop presentation.. first time laaa aku wat keje mcm ni tuk satu event.mesti laa kelakar sangat aku wat benda-benda ni..Time study lu mmg laa aku rajin wat video, edit- edit gmbr pakai photoshop..buat system x yah ckp laaa..coding² visual basic lu.. fingertips(hahaha..sunggguh laa menipu kan)… tapi siyes dlu time nak siapkan final project kta org kna develop system ek..Sebab sy adalah  graduate Accounting Information System.. sib baik dapat A tuk project tu..group aku mmg terbaek!! Syabas kawan²(Dyra, Aze, Farah, Ikwan,Bern & Black)tido kat cafĂ© tu memory terindah laa.

Hari ni xtvt terjah aku bermula tgh hari tadi..Aku gi IKANO ngn Mie Ma & Kak Yanti sebab nak cari hadiah kawin Aloy..akhirnya kawin jugak makcik tu ngn jejaka idaman Malaya nye.. rasenye die kawan ngn hubby die since matrik lagi.. dkt 6 thn laa kot… tahniah sahabat aku doakan korang bahagia kekal abadi..Lepas pusing Ikano.. aku terjah plak The Curve.. Nak survey kot ade benda lain yg menarik.. Lepas penat pusing² Ikano & Curve.. aku decide belikan makcik tu bedsheet je.. tapi siyes cantek ek.. Aku beli kat Aussino Ikano...skang Aussino tgh promotion..up to 50% ek..  Cantek² bedsheet yg ada.. Aku siap dapat 2 set lagi tuk makcik tuh..

Petang pas keje, aku pon pi terjah Stesen Star Titiwangsa nak pick up Aze..kta orang nak pi umah Aloy.. lepas pick up die dlm kul 5 lebey.. aku terjah opis incik hubby kat Bukit Jelutong lak..Agak dlm kul 8 lebey kta org gerak dr opis hubby pastu terjah gi Tesco jap cari barang lagi..Last bru selamat sampai umah Aloy kat Kota Kemuning.. saje je terjah pengantin baru.. Kot mulanye makcik ni kate die nak khatam Al-Quran malam tuh...Ni ada laa gmbr time sesi terjah berlangsung...

bilik pengantin...

pelamin ko..gle glamor

bila pasang spotlight

Aze dok pikir tema die nak kawin laaa tuh...


Lepak² kat umah Aloy smpai kul 11 mlm.. bru balik.. Kta orang drop si Aze kat Star Ampang.. Pas tu trus gi Kepong, tak tahan dowh nk jumpe anak… malam tido Kepong… Esok pagi-pagi nak wat misi terjah tuk cari hadiah kawin kawan si hubby...So selamat malam.. Nanti update lagi… Nyte…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...