05 October, 2010

Makan-makan kat Solaris..

Petang tadi hubby aku amik kat opis dlm kul 5.30pm.. this week aku jadi mem besar.. berantar beramik.. suke gilak.. hehehe... lepas je die pick up kta org trus gi cari makan.. pakcik ni lapar so nak cari laa sesuatu tuk melantak.. we all pon gi laa cari makan area Solaris Duta je makan kat Wau Penyu.. Dlu time Ramadan nak makan situ, tapi dok pikir aku ngn hubby aku ni x kuat makan rugi amik buffet nih...


menu
Ni hubby aku yg order.. tapi die kate x sedap.. Aku laa yang abiskan.. Sedap Laksam nye...
tuk bowl besar nih baru RM8.90.. byk tuh.. x abis pon aku makan....

laksam
 mee kari aku yg order.. konon x mau makan nasi.. coz dalam progress mendietkan diri.. makan mee?? diet?? tapi aku lagi suke laksam,, mee kari x bape umpphh laa...

mee kari
we all ni tgh syiok nak makan nih.. sambil tu aku dok layan drama Chinta yg Fasha Sandha berlakon tu.. Anas wat perangai lak... x mo dok dalam high chair.. adoi.. anas mmg biasa meragam mcm ni kan.. abias sudu..botol susu die .. sume dibaling ke bawah.. anas.. anas..

jenuh ayahnye jegil bijik mata nak kasi anak cool...
pandai laak shhh kat kte....
akhirnya terpakse angkat dukung bwk jalan-jalan.. diam laa kjap.. anas ni kalo da dukung je die trus diam.. so the drama laa my son nih...
 

Masuk kete je trus laa si kecil aku ni tdo.. Humph... Mama nye baru je abis layan cite ASMARA ni.. hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...