25 October, 2010

Marilah bersukan..Netball LAC 2010


Sabtu lepas aku ade netball tournament inter branch sekitar KL...sebab tu lame x update blog nih.. busy dgn training hari-hari, bila malam  trus tido laa sampai x sempat online.. Hari sabtu x yah citer laa, balik rumah memang tido x hengat sampai pagi.. Badan ni memang la sakit-sakit, kaki x payah cakap laa...laki aku cakap dah macam si capik.. mane x nya seharian dok melompat kat LLM Bangi tuh..penat tu no 2, yg penting enjoy... actually lame sey aku x main netball since aku injured kat campus dlu kot.. aku ingat lagi game inter faculty tu, mcm ne aku leh jatuh & salah landing kaki.. bertongkat gak laa aku satu sem kot.. wakawakawaka..

Walaupun team kte org x layak pi final..No 3 je thn nih.. thn lepas no 2.. x pe laa yg pasti  kepuasan bermain adalah objektif utama.. Next year kena atur strategi lain & boleh berusaha lagi.. Harapan aku, next year aku x bawak perut laa.. hahahahha

Aksi kte org Sabtu lepas.. Menang kalah no 2, yg penting poyo mcm org menang!!

Lapar..Nak makan!!

Our team!! the Blues..

team kuning ni juara betahan..team kta org juara terduduk!

baru pas abis game penentuan  3& 4

last pic after dpt hadiah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...