29 November, 2010

The Best I Ever Had!!! Fenomena Ahadiat Akashah

31 MAY 2010
Hari ini buat keje sambil layan lagu kat mp3..tup tup kuar lagu Bila Cinta versi fili..Ost Lagenda Budak Setan.. Adoyai mendayu-dayu…timbul rase sayu..tiba² teringat zaman kegemilangan cite ni dlu.. Aku layan citer ni thn 1998… novel nipis berwarna biru tajuknya budak setan..novel pertama ahadiat yg aku bce, sehingga terjadi fenomena aa dalam hidup aku… zaman tuh aku budak hingusan, tapi bce buku ni mcm nak pecah dada!!
 
Tahun 1999 aku beli novel Lagenda Budak Setan kompilasi novel Budak Setan ni..mahal gile buku nih RM35 mase tuh. Aku mintak hadiah kat mak aku sebab trial PMR dpt 6A...dlu nak mintak novel pon kene wat perjanjian.. Mane mampu nak beli mase tuh..hihih..tapi novel ni ntah ke mana hilangnya.. Last aku bagi ex-bf aku pinjam lepas spm sampai laa x dpt balik..

Masa citer ni nak kuar panggung 3 Jun ritu, merata bookstore aku cari novel nih.. Sold out.. Klo aku nak jugak kene tunggu 3 minggu.. Huh! X leh tunggu sangat aku trus contact Roket Kertas, company yg edarkan novel-novel AA..Rezeki aku time tu stok LBS ade lagi kat opis Roket..happy!happy! Petang tu aku shoot pi office Roket kat Gombak.. Excited x hengat nak buku tu b4 kuar movie..

Sampai je kat office Roket aku trus jumpe kakak yg aku deal tuh..tibe..tibe bile dia dtg kat aku terus aku rase seram sejuk!! Guess what?? Aku terkezut nampak abang AA kat belakang dia.. dan x disangka kakak yg aku sangkakan staff Roket tu rupanye wife die..office yg aku pegi tu rupanye sebelah tu rumah AA..aku bley x cam wife die..Walhal dalam PancaIndera 30 May..kuar citer pasal AA…memory aku ni dah tahap kene upgrade RAM agaknye..

OMG aku akhirnye ketemui Abang AA yg telah mencetuskan fenomena luar biasa pada zaman sekolah ku..hahah Sape je x tau yg aku gile kan AA time sekolah dlu..Siap tukar nama jadi Nurul Akashah..x malu kan.. hehe

Ini adalah penantian yg paling ..paling..best laa…The Best I Ever Had!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...