24 November, 2010

Kepulangan yang dinanti...

Sekarang jam adalah tepat 7.10pm dan aku masih berada di pejabat...damn!! aku keseorangan ni kat office..plan nak balik awal coz nak pi umah parents aku.. tapi hari ni aku sangatlah bijaksana nye telah meninggalkan kunci kereta aku dalam kereta officemate aku! kalut sungguh laa.. terpakse laa tunggu incik Hubby datang memberikan bantuan..Sian Anas kene dok kat nursery sampai malam.. so sambil² nak abiskan kes aku yg tinggal 50 lagi ni aku nak story skit citer mak ayah aku balik dr haji semalam..

parents aku sepatutnya dijangka tiba di KLIA jam 7.30am 23 November..but due to certain problem kat Jeddah sana, derang delayed 5 jam..dan dijangka tiba jam 11.05am.. so aku ngn hubby pon gerak ke KLIA dlm kul 11 lebih dan sampai kat sane 12.30 kot.. sampai² kat airport staff TH kate arrival kul 12.40..Ding dong ding dong nak kuar kan bagage nak kene check dek kastam bagai dlm kul 2 bru lepas.. gile lame nak bertapa kan.. so kta org pon pi laa melantak lu..

dalam kul 1.30pm aku pegi balik kat balai ketibaan domestic terkejut tgk lautan manusia kat ctu.. Oh mcm ni rupanye susana org balik haji.. nak lagi ketibaan yg pertama kan.. haa ini laa 1st time aku sambut parents aku balik haji walaupun ini kali ke 2 mereka ke sana.. Bila tgk mereka yg pulang tuh, mcm-mcm rase ada..Sedey bila aku tgk mereka tuh xde sapa sambut..Jalan je sendiri-sendiri sambil toleh kiri kanan..Myb anak-anak nye tggu kat luar kot..than happy bile aku tgk ramai anak-anak yg gembira samabil melambai²  parents yg bru kuar dr balai tuh..Sebak pon ade bila aku tgk budak² kecik berlari-lari bile nampak atuk dan nenek mereka..Wah mcm² reaksi aku tgk time tuh..Nasib baik Anas x leh jalan lagi so x dapek ar nak berlari² keje atuk & opah..Kalo x sure daa kuar paper hari nih..ceh perasan..hahahaha

parents aku lambat gak kuar.. so aku terjenguk² dr luar kawasan menunggu..almaklumlah x berapa nak cukup inci kan..tapi syukur Alhamdullillah mereka selamat tiba, cuma ada batuk-batuk skit..So pas amik parents aku trus laa aku cau balik pi S.Alam.. than baru balik Kepong.. Malam tadi siap masak special lauk lagi.. Gulai masam ikan patin...erk!! ok laa cukup dlu sampai sini..skg jam kul 7.34pm.. seriau aku laa bangunan office ni bergoyang².. better i cabut lu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...