16 November, 2010

OMG!! Jatuh chenta lagi??!!

aku jatuh cinta ngn sapa pulak nih???
kalo dgn incik ezaran..hari-hari bercinta...
tu x payah nak announce kat cni pon org tau...
kali ni aku jatuh cinta dengan Malik Zikri..
hahahahahahha...

korang nak kate aku jiwang ke hapa...lantak laa...
tapi aku memang gila bce novel..
dan..
diantara favorite novelis aku adalah
AISYA SOFEA...

Watak hero dalam karya dia sure meletup dan yg terhangat dipasaran..
Fikri..Zainal Ariff..Adam Mukriz..Idris..Fuad..Hanif
karakter mereke semua berbeza..
tapi penuh karisma dan romantis..
memang laa semua tu imaginasi..
so x salah jugak aku nak berangan2...

buah hati terbaru nya..
MASIH SETIA dah abis katam...
later akan ku update review nye..
daaa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...