09 November, 2010

Wedding Syida & Acap

7 november lepas wedding si Acap & Syida kat Dewan Risda Ampang.. aku sampai kat sane around 1.30pm elok time tu pengantin tengah bersanding..Ops!! alamak baru teringat semalam birthday kau ek Acap.. aisey..Happy belated birthday bro.. Semoga panjang umur dan diberkati Allah hendaknya..Aku lupa sebab smlm excited sangat kat kenduri korang..ye laa daa lame x jumpe geng GTE(graduate training executive 2007) time keje bank dulu..Dekat 2 thn lebey kot aku da resigned bank.. Ok Acap&Syida ni second couple yg end up with marriage after Ainul & Paan kawin Jun lepas.. Congrats laa korang..As a friend aku happy untuk korang jugak...
sweet couple
she looks like princess...
Anis daaa ade sorang baby jugak
wai yang dah slim.. cayalah!!
Ainul..Liza..MummyOreo..Chin
 
Dalam kul 2.30 aku & family bergerak ke Putrajaya tuk attend wedding hubby's fren lak.. Kta org lalu ikut MEX highway, within 15minutes je dah sampai Putrajaya..Laju sungguh...hehehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...