21 December, 2010

Kisah Anniversary aku yg Sedey!!

Wah.. x sangke kan semalam genap 2 thn usia perkahwinan aku dgn Encik Ezaran..Sungguh sekejapan masa berlalu…Alhamdullillah dgn rezeki, zuriat, kesihatan, kesenangan dan kebahagiaan yg Allah berikan pd kami.. Semoga Allah memberkati rumahtangga kami hingga akhir hayat..

Kepada incik hubby terima kasih kerana sudi menyambut misi 30hari mencari cinta isterimu ini..hahahahh..teringat laa plak 1st date kta die MC’d PKNS shah alam thn 2006 lu.. x sangka dah 4 thn masa berlalu dan sekarang kta dah ada anak sorang.. mcm x caye ek wak..hehehe Anas bile laa nak dpt adik ye..???!!! :p
Ok..ok actually aku saje nak sedapkan hati jap nih.. so merepek jap pasal kisah aku dan laki aku before and after married..Now jump to our sad story yesterday!!

Laptop laki aku hilang dalam kereta!! Sungguh x kami sangka ini hadiah ulangtahun kami…sobs!!! selama nih memang kta org x penah tinggal laptop dlm kete..Semalam je tinggal kan kejap..sebab kite org singgah Uptown jap before balik rumah.. nak cari jersy Malaysia laa kononnya tuk pakai Ahad nih.. x lama pon kat sane..Kul 11 tiba, kul 11.45 nak balik laa.. tibe je kat kete.. tgk tempat nak masuk kunci tu dah kena umpil..ape lagi aku terjun laa masuk keter..tgk-tgk laptop dah xde.
Aku terkedu..laki aku kewl jer...Kalau itu aku nye laptop, dah lama kot aku meraung semalam..dah confirm aku kene tindakan tatatertibnye!! laki aku lak relex je, dia skit pon x panic ek!! ye laa benda dah hilang .. klo kte panic pon bukan dapat balik..
Haih..x paham laa org yg mencuri nih.. dia pikir ape ek dalam kepala otak tu amik barang org..X tau ke kita pakai laptop untuk keje.. die org sesuka ati jer nak amik..Hidup nak menyusahkan org je laa…xpe laa biar lah tuhan je balas segala perbuatan mereka tuh…
Time kte org gi balai polis kat Sunway Giza tuh, memang korparel tu ckp kat area Damansara sane, slalu ade kes hilang laptop.. so sesapa yg dok area Kota Damansara , Mutiara Damansara dan kwsn sekitarnya..sila laa berhati² ..jgn laa sesekali tinggalkan brg berharga dalam kete ye…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...