22 December, 2010

Mode of the day--->>>

1. Bosan + penat..
Banyak sgt keje aku yg pending..Jadi susah aku nak manfaatkan masa aku yg ade dgn jayanye!!! Aku penat nak tunggu kul 5..sebab nanti aku kene tunggu lagi laki aku amik aku.. Boring boring boring.. dah laa balik umah x leh online.. ye laa broadband aku pon nak kena songlap ngn si pencurik laptop yg berhati busuk!!

2. Happy 
sebab mama call tadi kate kate parcel aku dah sampai tapi kene amik kat pos office..Adoyai..ni yg akak paling x suke..kene pi amik sendiri.. Bila laa plak nak pi nih.. terpakse laa postpone lagi antar baju.. Wahaha

3. Rajin
Balik kang aku ingat nak masak Ikan Keli berlada..nyumm nyum.. Dah 2 hari aku x masak, Isnin makan kat umah parents aku.. semalam makan kat Rasta.. Malam ni sila merajinkan diri.. Dah lame benor aku x masak ikan keli nih.... sure laki aku sentap perut laa malam nih..wakawaka

End of the day...
Tido laa apa lagi..Dan yg pastinye confirm la malam ni hujan lagi kan.. dan aku akan bangun lambat lagi esk pagi... oHh hujan ..Kau membuatkan tidurku lena.. wpon banyak badai melanda.. i loike!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...