23 December, 2010

PIALA AFF SUZUKI MALAYSIA VS INDONESIA FINAL…

Korang dah beli ke tiket final Ahad ni?? Kalau belum, cepat-cepat laa beli.. Jualan tiket dah bukak hari nih kan..Tiket biasa RM30 ..Grand stand RM50..Klo x tau  lagi pe yg aku cite, nie nak gi tau Malaysia masuk final..Ahad ni main kul 8pm kat Stadium Bukit Jalil.. Away game 29 Disember, ari Rabu.. Time away game semi final ritu, PM kita siap turun Bukit Bintang lagi layan kat skrin besar.. PM kita memang sporting laa.. Best!Best!
 Aku awal-awal lagi dah sound adik aku tuk belikan tiket ..Beli yg RM30 je.. Jom laa kita gie Bukit Jalil ramai-ramai Ahad nih… Semangat waja nih nak layan final kat stadium.. Ritu tgk away game kat tv memang x feel.. Nak jerit-jerit pon aku segan coz time tu kat umah MIL..kena la control ckit..Kang terkezut lak MIL tgk aku naik seikh!!
Aku ritu bile tgk Malaysia attack je terus bgn sambil menjerit dan terus laki aku ngn bantal..sebab geram bila x gol…yang sangat kelakar, Anas tibe-tibe nangis tgk adegan itu..Lawak sungguh..Die ingat aku tgh dera bapak die gamaknye.. Ohh Anas so sweet of you laa.. sure anak mama dah besar ni penyayang x hengat.. Untung girlfriend you nanti..HAHAHAHAHA…
Malaysia hope Ahad ni korang main yg terbaek!!! Proud to be Malaysian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...