16 December, 2010

Malaysia vs Vietnam @ Stadium Bukit Jalil

   

Bola..bola..bola..Aku memang suke layan sukan.. x kesah laa ape sukan pon..Fabaret mestilah bola sepak..Alkisahnye menjadi follower bolasepak sebabnya dah terbiasa kat umah aku dlu time belum kawin,TV kna qonquer dek abg dan adik aku.. Sure laa sports channel menjadi pilihan...Nak gado² pon wat perit tekak.. Jadi baik laa aku layan bersama.. sampai laa dah kawin pon hobi aku x berubah.. Senang jgk x yah nak gado ngn laki sendiri.. Abis kuat nak gado pon bile aku suke nganjing THE REDS dok kat bottom of the table...wakawakawaka..Ops!! I hate The Reds.....

Citer pasal semi final Piala AFF Suzuki semalam...aku layan game ni kat  stadium ngn cousin aku dan laki aku..Ni kes laki aku nak feel kene laa gi tgk sendiri kat stadium..Sungguh berbaloi-baloi...!!! Ni second time aku gi layan bola ngn Encik Hubby..1st time gi tgk bola ngan die masa my fabaret team dtg jenguk Malaysia.. Berkobar² akak time tu nok...heheheh

Well tuk game semalam.. congratz Malaysia..Walau pon 1st half tu byk peluang tp xde finishing.. tp korang memang bangun laa bile 2nd half..Klo x bangun jgk, silap² penyokong yg bangun cau dari stadium kan..kan..:-p Aku paling suke performance Amirulhadi dan Khairul Fahmi semalam..keep it up!!huh..Kunalan pon bley tahan, tapi die slalu je sepak tah kat sape²..Hahah Si Norsharul Idlan tu aku paling riso klo die asyik dribble bola je..Bukan per riso oppanent leh intersep..rugi woo.. tapi laki aku kate die memang bagus pon..Ok laa..

Skg bila tgk live bru aku rse isk agaknye aku main futsal ritu sure kabut x hengat!..pandai je nak komen profesional player..Buek!! Malaysia hope korang menang kat Vietnam..tolong jgn hampakan kami..Malaysia TANAH TUMPAH DARAHKU...
terOver sudey laki aku ni..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...