27 January, 2011

Anas 1st steps....


My little son..Anas bin Ezaran.,.i love u !!

aku dah lame nk masuk entry nih..tapi xde mase laa....[:( sad].. dah laa busy..kat umah lak x leh nk blogging..laptop xde..monitor rosak..nasib baik leh online gak pakai bb anytime..anywhere..[thts y aku pakse gak tuko BB laki bini awal tahun ritu] klo x mati laa segala kutu² yg berterbangkan kat umah aku tuh..hahaha tapi klo pakai bb x syiok laa kan nk blogging..abis terseliuh tgn gue nk type..

dah tu ni ko update katner???

gue update kat opis la sambil tunggu incik Hubby..hari hari pon balik lambat..sob sob sob...bln ni mencanak laa nursery fees anas...mak die ot x dpt duit..die ot kne bayor lagi RM5 per hr..lain laa klo dapek bonus 4-5 bln ker kan..kan..kan Dato' ceo.. :p

ok laa x mo cite pjg..entry kali just nak share pix jer..ate nak mengupload kat Fb pon x dapek..huhuh pix ni last 2 weeks nye xtvty..we all balik kampung..peh tuh bwk la si kecik pi jalan²..Anas ni lambat sgt jalan, jenuh mak ayahnye push die berjalan..ye laa dah setahun 3 bln ko.. x berjalan..x cuak ko...but now die dah pandai jalan..tapi x stable..skg ni we all [happy face] eksaited laa bwk die berjalan merata alam..die pon mcm dah kemaruk je nk berjalan..hahah nnt next entry aku update aksi bru Anas..:) Anas..oh anas..


Anas gaye x sudi je mama kiss nih...

ko x leh lari lagi nak..tunggu besau ckit lagik ek..

1 step forward..
si kecik ni dah byk steps pon nak berpimpin..
die x tau mak die terbongkok mcm nenek tua dah nih...

i love this moment
senyuman mu bisa mencairkan ati gadis² la Anas.. dangerous!

aktivity anas berjalan sudah tamat..tapi  sebagai penutup kepada entry ini mari layan pe mama anas wat lepas activity tammat....hihihi

sit up baik tuk stamina..plus bley kempis perut jugak..hahahaha

haa gile ko gayat aku panjat benda alah ni sbnrnye...rse nak terputus lengan ngn ketiak aku...;p



wacaaa!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...