04 January, 2011

My new mobile life begins|my new working life begins...


Lame nye x update blog aku nih.. Busy laa awal² thn nih... masuk² kje Isnin ritu dpt memo transfer ke department lain.. Korang rse aku epi x? Erm.. Dah 2 thn lbey ok aku kje cni..department sme x pnah tuko..environment same..keje yg sme..So bile dah officially dpt memo bru laa leh eppy :)

Ok kepada adik-adik, abang, kakak, cousins, friends dan relatives kesayangan ku..
Jgn laa ingat I tuko tempat keje lak..hahahaha..
I saje gimmic u all je..hehehe dpt transfer dr level 6 to 8 je..:P

NO no..nO Blom cukup 3 thn lagi maa keje sini.. Lesen pon x dpt lagi.. dah dpt lesen nanti baru leh upgrade my CV and later bru laa leh pikir nak jumping smash tempat lain...hahahahahahha
tapi rase sampai pencen kot keje sini.. byk lagi department yg aku leh gi..
Keep on learning ..I love my current organization..
and really passionate in thi s field..
Rezeki Allah ada dimana²...InsyaALLAH ..

Ok..Selingan ckit..i've achieved one of my azam 2011...hehehe..
Ni sume angakare abang aku yg berjaya menghasut kami (refer to hubby dan younger brother)
benda yg diidamkan kini berada didalam genggaman..
dan kerane ini jugak aku ralit 2-3 hari ni ngadap benda nih sampai x sempat blogging...
hehehe..worth buying coz dah bertaun x tuko..

show to u all... tada........




Bought this only at RM699 from Maxis Center







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...