31 December, 2010

2011 - Happy New Year

gambar hanye hiasan..ni 2 thn lepas ek..masuk thn ke 3 sudah...

Hari ni last day 2010..pejam celik pejam celik tinggal lagi bape jam je nak masuk thn 2011.. Aku rase mcm byk gak benda yg aku x settle kan lagi b4 12.00am..

k laa x mo cite psal ape yg x buat lagi tuk 2010.. hello x dah smpt ok klo korang nak kjar2 settlekan..confirm x smpt!! tapi klo nak shopping still smpt lagi coz sale smpai 2 Jan 2011 hehehhe...tapi.. hari ni aku x gi mane2 pon wpon cuti..Aku cuma gi SSF kejap tadi cuci-cuci mata...

Aku adalah misteri klo bercuti hny di rumah!! Ni sebab PM bg cuti free, klo keje nih confirm aku dah gi ronggeng ngn cik tem dan mak buyong time lunch...port bese laa..IKEA, x pon mkn Ikano ke Curve ke.. x pon shopping kat jalan Tar.. KLCC ke.. paling buhsan nye jumaat pon aku shopping kat bwh opis je.. hehehe

Jom tengok wish list aku tuk 2011 ~ dengan harapan incik Hubby sudi memberi... hahaha..

Aku nak nih...


 asyik pau laptop hubby je... x best..klo sendiri nye leh tayang kat mamak.. tlog la makcik betolkan niat ko...

Nak ni jugak...

 
tinggi tol laa taste makcik sorang ni.. ckup ke ko nk sopping tetiap bulan..
ok laa.. kalo x dpt yg atas nih.. yg bwh ni pon ok...sambut seruan kerajaan beli buatan malaysia...hehehe
 ni pon nak...
yg ni agak significant klo aku nak beli sebab dari kat uni lagi aku pakai hpone yg same...
gile lambat tol ko makcik .. bru nak upgrade..ape ku kesah!

Aku nak rumah kat tepi pantai.. 


tapi agak2 pas pencen kot bru merase..tapi nak cari pantai celah mne???

ok laa...dapat merase umh yg ni pon xpe.. janji de tmpt berteduh...classic gitu..

banyak tol harta benda yg ko dah aim tuk next year..  byk kene potong zakat harta nnt..:p
sila byr zakat pndptn b4 12.00..ingtkan diri sendiri..nak claim income tax next year.. Benda ni semua duniawi wahai makcik..

ape yg penting aku nak kesejahteraan yg berkekalan ke atas family aku..dikurniakan kesihatan yg baik.. kekayaan dan kesenangan yg diberkati..hubungan sesame manusia yg baik.. keimanan dan ketaqwaan yg berterusan.. dan yg penting segala keinginan ni semuanye dengan izin ALLAH...Amin...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...