30 December, 2010

Harimau Malaya Juara Piala AFF Suzuki 2010


credit pic to Aidil Zaquan FC blog

 TAhNiah kepada skuad bawah 23thn negara kerana berjaya menamatkan kemarau 14 thn negara semalam..Cayalah korang!!!Malaysia sangat berbangga smpai PM announce esk public holidaya!!! yeeahaa... walaupun smlm kalah tetapi korang main terbaek laa semalam!!! especially keeper kta Khairul Fahmi yg byk sgt safe bola dr masuk gol.. 

Semalam aku terpakse layan game kat umah je.. Anas x bape sehat so aku tgk pon on and off je game, coz kejap2 je kna lari pi toilet cuci muntah Anas...
tapi spirit nak jerit2 tu tetap ada wpon feel mungkin x same time kat Bukit Jalil ritu..hehehe... Aku kan memang semangt pi stadium.. hehehe
bace entry aku yg ini pulak... klo nak cite time semifinal ritu..

Hopefully korang bebudak muda jgn cepat bangga diri..jgn poyo lebih!!
Lepas ni korang kena mantapkan lagi nama Malaysia di arena antarabangsa..
x kan le nak jadi hero serantau jer..
pape pon I love you laa Harimau Malaya!!!!
adekah populariti si kembar bakai terkubur??? jeng jeng jeng

Bagi aku Man of the match semalam layak bagi kat keeper!!
saham ko makin meletop dik pasni..Muka pon ala-ala korean actor..tp itu b4 aku tau yg die dah berpunya...Wah sudah ade gadis manis bertakhta di hati Incik Apex...
dan x pasal2 aku jadi follower awek Incik Apex..dik ko jgn riso akak dah berlaki anak 1..Akak bukan Hanis Zalikha ek..hehehe

keeper ni memang best la.. Byk aku snap gmbr die sujud syukur tp tangan laki aku dah block muke si APEX nih..
Ok laa jom layan gambar2 time aku kat Bukit Jalil time final yg pertama..gambar jauh je, muka x clear sbbnya aku dok kat atas skali hari tuh.. Atenya lambat smpai stadium...

Aku byk amik gmbr keeper sbb akak opis aku minat die..saje penuhkan hajat akak tu sbb die preggykan..
laki aku kate mcm muke Anas
Laki aku ni semangat MALAYSIA terover..
bebudak ni sebok panggil aku snap gmbr drg..Ingat aku reporter ke hape...
yg ni pon same..jerit aku kat atas tuk snap gmbr derang
  Helo aku bukan nye reporter ek!!! kuar kat blog je boleh laa..hahaha
Budak baju kuning ni lawak..sporting abis..aku kuar toilet je panggil aku amik gmbr..Layan je laa kan.. 1 Malaysia kate..tapi bila laki aku kuar dr toilet die sapa lak budak2 nih..ingat laki aku pon wat ala2 x tau malu, rupanye kawan sekampung..haha kecik betol dunia.. terus derang sakan bergambor!!
Laki ku bersama anak murid ngaji MIL aku kat KG BUDU..hahaha
Pakai jersy after game ok!! x smpat nk tukor time smpai stadium..
Jersy gergasi yg dinaikkan oleh geng Ultras Malaya
Ni port Ultras Malaya...
Malaysia pas tamat 90 minit!!Menang yey!
Kosong..b4 ni penuh seat penyokong Indon tau
tapi aku bangga ngn semangat rakyat Indon semalam.. Walaupun dah kena 1-0 ngn Malaysia derang x berhenti menyanyi kan.Even time penyampai hadiah pon derang still ada dlm stadium...Maybe dah leh terima hakikat kot...lagi pon watpe nak gado2 kta kan berjiran..
Last but not least...
Nak jugak lompat!!*wink*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...