29 May, 2011

Bandung - Day 3 FO Jalan Dago again..

According to my cousin yg tetiap tahun pi Bandung
Jalan Dago tempat paling best tuk shopping..

3 SEBAB kenapa best??

Satu kat cni ade banyak FO..
Dua lokasi antara FOs plak berderet jer jadi senang nk bergerak..
Tiga baju-baju kat cni best !! same je mcm kat Rumah Mode..
tapi ada gak yg xde kat Rumah Mode..=)
pendekkan citer..
cni adalah tempat menarik utk melontar duit yg berkepuk-kepuk tuh..=p

Kat Jalan Dago aku pusing abis sume kedai =)
Termuntah jugak laa duit aku kat ni..*Buek!!*
tapi bukan tuk aku..
Aku beli baju tuk adik beradik yg susah benor nak jumpe yg berkenan dihati...

Now jom kita terjah FOs yg ade ade kat cni...!!!

FO- Fashion World

FO- Central Branded Outlet

 Aku beli jaket & sweater dlm Central Branded ni..

FO- Glamour & Donatello

FO- Episode

Dalam Episode ni aku sambar men's shirt Zara & AX
Brand ni aku x jumpe kat Rumah Mode..

FO- The Uptown


FO -  The Blossom

FO - Jetset

FO- Grande

Klo korg tgk pix ni je pon bley teruja kan??
best kan FOs kat cni..dah laa dekat-dekat..
cantek-cantek lak design kedai nye..
Klo masuk dalam nih..lagi best korang meroyan nanti..hehehe
Memandangkan cni tempat terakhir aku pegi..
x byk laa aku sambar...Aku sekadar cuci-cuci mate je laa kat cni..

Aku rase laa kan..
bg wanita mcm kita nih..eceh...utk aku laa...
Pasar Baru adalah tempat yg terbaek utk berhabis..
Nafsu aku mcm dah kne ikat bile masuk FOs nih..
Mungkin lah.. sebab tu jgk kaki aku x terdetik langsung nak pi
survey handbags kat sane..heheh...
again..Thank God..=)

Next station after Jalan Dago is Paris Van Java..@ Carrefour
Paris Van  Java ni dkt je ngn Hotel Sukajadi...
Kta org singgah laa before balik hotel...
PPJ ni mcm sesuai tuk org-org berada laa..
 ye laa kat cni sume nye branded outlets je bersepah...
mcm ne korg gi KLCC, Pavilion..Mid Valley
mcm tu la tempat nih...

Paris Van Java

 

klo nak pi SOGO or MARKS & SPENCER sile laa ke PPJ...
Aku just masuk Marks & Spencer jer..kebetulan ade sale..
tapi kat cni mahal ok..Baik beli kat Malaysia..




kat cni byk laa branded outlets mcm Aigner, Guess, Esprit MNG, Zara etc..
Tapi tok sah laa beli ..kat Malaysia lagi murah =)

Charles n Keith

Bag ni kat Malaysia RM169..Kat cni RM190 kot...
Kat Malaysia ade color cream & light brown je la..
aku dah tgk kat OU..aku xde lagi bag flap mcm nih..
Bile laa nk wat koleksi nih..hmmm

Niat di hati nak mcm kat bwh ni..tapi blom mampu lagi nak grab..
RM1999..Baik aku beli ipad 2.. Dang!!

Sama tapi x serupa kan??
Classic Q Little Ukita

haa yg ni pon not bad..soft pink..*Meloike*


Aku dok try handbag je kat cni..
kat FO kan x sempat nak tgk handbag..So ini kes qada laa...heheh

Tgh best melaram bag dlm kedai nih..
tetibe bru perasan laki aku dah lesap..

Rupa-rupanye die tgh dok syiok layan show cewek meletup..
 Amboi bkn main lagi ye bang...


Sorry ek gue ngak kenal same lho..
Artis indon kah???
Suara die memang meletops tup tup .. =)
ok laaa nak stop dlu sampai cni..
Next entry nak share tempat kat bawah nih..
stay tuned guys....







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...