06 October, 2014

Novel Untuk Dijual

Assalamualaikum semua..

First of all, saya nak mintak maaf sangat2 sebab ade email yg org tanya pasal novel saya x sempat reply.. so sorry sebabnya sy pon x sempat nak update.. novel-novel saya sebahagian ade kat rumah mak..tu yg x bley nk confirm ade ke tak..stok novel yg ade di rumah saya semuanya yg latest laa kiranya 2010 ke atas..

kebanyakan email yg saya dapat ramai bertanya novel NORA ISMAIL - SERASI DI HATI dengan HANI FAZUHA - BEBUNGA KASIH.. dua-dua ni novel lama tapi sy x pasti kenapa ramai yg mencari. saya pon dengan gigihnya mencari juga laa kat rumah mak.. dan apa yg pasti kedua-duanya saya dah jual.. maaf yer..

Jadi hari ini saya delete entry lama novel terpakai dan ganti dengan entry yg ini.. gambar2 kat bawah ni semua novel sy untuk dijual.. boleh email di widuri_2414@yahoo.com or pm sy di Fb - Nurul Alia jika berminat.
Insha Allah kalau ade rezeki novel-novel ni boleh jadi hak milik kalian..

harga adalah sgt berpatutan.. of course la harga runtuh. nama pon novel terpakai..😀😀

kalau nak tahu novel-novel terkini yang saya bace bley visit goodreads mrs budu ok.. 

cukup la sampai sini dlu..
 xoxo 💋




2 comments:

  1. Byk ye..mcm mana kira klu nak beli?

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...