22 November, 2010

My BFF e-Day!!

Sabtu lepas aku gi Melaka dgn adik aku & Anas untuk attend e-day Azelina..Hubby aku keje that day so x dapek laa dia join...Aku gi balik ari jer.. x leh ar nak bermalam, sian lak laki kene tinggal kan..Nanti x makan laak die...;-)

Bern, Tqa, DyRa, Aze, Me

Us..Happy Engagement Aze!!
Aku kenal Aze time aku kat Uni dlu..Kte org satu geng ok!! Die ni sgt laa rajin bab masak memasak..so klo pasal makan, don't worry sure kte org serah pada yg pakar!! Aze diantara org kuat majlis aku dulu..thanks babe dlu ko sebok kan aku..tapi kali ni aku dtg tgn kosong je.. sorry babe.. nanti time resepsi ko aku kasi buah tangan ek! congratz babe!! Happy for you..

from left Ikhwan, Bern, Black, Me,Aze, Dyra, Farah
Pejam celik, pejam celik x sangka begitu pantas masa berlalu..dah 3 thn lebih kta org graduate!! Rase nye semua nye berjaya dgn flying colors kan..penat lelah selama 4 thn akhirnya terbayar..Mereka diatas ni adalah geng project aku tuk last semester..Huh time nak siapkan project lu byk betol kenangan pahit manis..Kalo aku bukak citer satu-satu..sure malu!!OPs!!..skg ..Biar aku introduce jap mereka nih..

Ikhwan ~ kawin time aku berpantang dlu dan skg tgh tggu kehadiran baby.. 
Bern ~ skg dah jadi accountant kat Hospital Melaka..Best betol siap bley pilih pakar tuk bini bersalin..jeles!!x lama je nak jadi ayah expected date 3/12 nih..
Black ~ kejernye sama mcm aku & Ikhwan..Kulikutive kat IRB..akan menamatkan zaman bujang telajaknya pada 10/12 ni.
 Aze ~ bakal masuk company baru..Babe aku doakan ko happy keje baru tu..akn menamatkan zaman bujang InsyaAllah pada 04/06/2011..
Dyra ~ skg kje kat Tabung Haji kire-kire duit jgk!! Still single & available..
Farah ~ adalah seorang cikgu yg sememangnye sesuai utk beliau!!juge single..betol kan??!

Tapi diantara mereka aku laa senior bab rumahtangga nih..:p Sesuai laa ngn favorite quote aku lu single available & desperate..Sekarang tidak ek!!Aku sangat happy bersama hubby & baby ku.. x sia-sia jugak 30hari mencari chenta aku dlu..Jumpe ngap n kawin..wakawaka..

Guys rindu bangat zaman dulu..bile nak reunion ek???Jom karok..lepas tensen!!haha


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...