01 December, 2010

Makan makan selera pantai timur...

Hari ini aku x tau nape tibe-tibe tekak nih berselera laak makan masakan pantai timur... breakfast pagi tadi aku makan Nasi Kerabu lauk daging goreng! nak lagi bubuh kuah tumis color kuning tu byk² wow! lazatnye..hehe..

Lunch tadi Kak Yantie si mak buyung 5 bulan ++ tu boring daa makan kat food court kat bawah.. aku pon aper lagi.. ajak laa die gi Solaris makan kat Wau Penyu..So far aku dah gi 3 kali.. aku order menu yg berbeza.. semuanya sedap..except Mee Kari..Loya tekak den time tuh.. Wau Penyu ni best, tempat pon cantik dan nyaman.. sesuai untuk melepak!! Harga myb mahal skit tapi puas hati kalo sedap +kuantiti nye banyak...

Dagang Sushi RM 9.90
Rupa mcm sushi kan??? tapi tu nasi dagang taw!!

Lamb Chop RM21.90
Kak yantie makan nih..kmbing tu ade 2 keping ek.. x abis pon.. siap tapau..
 
Seain Wau Penyu, aku suke lunch kat Sambal Hijau kat Sg Penchala...kat ctu klo nak makan nasi berlauk memang terbaik!! tapi pedas pedas belaka.. aku paling suke nasi goreng pakapao kat ctu..terangkat dek blackpepper + cili padi!!
 
oh tibe-tibe terase lapar kembali.. erk..!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...